دسترسی ایرانیان خارج از کشور به فوریتهای اداری با سامانه ۱۲۸
علاءالدین رفیعزاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، از امکان استفاده ایرانیان خارج از کشور از سامانه فوریتهای اداری خبر داد. این سامانه ملی، خدمات عمومی را از دولت و شهرداریها تا بانکهای خصوصی و کنسولگریها پوشش میدهد. شهروندان ایرانی مقیم خارج میتوانند با تماس با سامانه ۱۲۸، مشکلات خدماتی خود را گزارش کنند. بر اساس آمار، از زمان آغاز به کار این سامانه، بیش از ۱۶ هزار تماس ثبت شده و ۸۰ درصد تماسگیرندگان از خدمات ارائه شده رضایت داشتهاند. مدیران دستگاههای مختلف نیز از این سامانه برای نظارت مستقیم بر کیفیت خدمات استقبال کردهاند. تمامی تماسها در سامانه ۱۲۸ ثبت و پیگیری شده و تا حصول نتیجه به شهروند اطلاعرسانی میشود.
📌 منبع: [یاردانقلی نیوز](https://t.me/yardangoli_news)