رقابت عادل فردوسی‌پور با تلویزیون در فضای مجازی

روزنامه ایران گزارش داد: عدم بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون، فرصتی برای او فراهم کرد تا به طور جدی در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت کند. فردوسی‌پور با بهره‌گیری از تجربه برنامه «۹۰»، برند جدیدی را خلق کرده و دوشنبه شب‌ها همزمان با برنامه «فوتبال برتر» صداوسیما، محتوای تولیدی خود را در اینترنت منتشر می‌کند و رقابت قابل توجهی را با تلویزیون آغاز کرده است. کارشناسان رسانه‌ای پس از گذشت یک ماه از آغاز برنامه جدید فردوسی‌پور، با تمجید از این اقدام، آن را نوعی کنشگری فردی در حوزه برنامه‌سازی تخصصی فوتبال ارزیابی کرده‌اند.

منبع: khabaronline_ir