مرسدس بنز با کانسپت Vision Iconic به ریشه‌های طراحی خود بازگشت

در عصری که طراحی خودروها به سمت یکنواختی و بی‌روح شدن پیش رفته و حتی برندهای بزرگی چون مرسدس بنز نیز از این روند مستثنی نبوده‌اند، این خودروساز آلمانی با معرفی کانسپت جدید خود به نام “ویژن آیکانیک” (Vision Iconic)، بار دیگر شکوه و اصالت کلاسیک خود را احیا کرده است. این خودروی مفهومی، تلفیقی جسورانه از الهام‌گیری از گذشته، فناوری‌های آینده و زبانی نوین در طراحی را به نمایش می‌گذارد.

جلوپنجره کانسپت Vision Iconic، بازتفسیری مدرن و ادای احترامی به جلوپنجره‌های رادیاتور نمادین گذشته مرسدس بنز است. این بخش با استفاده از یک قاب کرومی، شبکه‌ای از جنس شیشه دودی و نورپردازی ظریف در اطراف خطوط، ظاهری لوکس و چشم‌نواز به خودرو بخشیده است؛ رویکردی که به مراتب شکوهمندتر از جلوپنجره‌های بزرگ و برجسته در مدل‌های کنونی مانند GLC به نظر می‌رسد.

منبع: khabaronline_ir